DAF CF 75.300 6x2 kabelsysteem truck











Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper


















BJ: 1993
KM: 762.322
Blad Geveerd
Handgeschakeld
= Meer informatie =
Cabine: dag
Max. aslast voor: 7100 kg
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7600 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Prijs: Op aanvraag
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Max. front axle load: 7100 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7600 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
Price: On request
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Maximale Vorderachslast: 7100 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7600 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 7100 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7600 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Michel Derks eller Robin Paau for yderligere oplysninger
Carga máxima del eje delantero: 7100 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7600 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Michel Derks o Robin Paau para obtener más información.
Charge max. sur essieu avant: 7100 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7600 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Veuillez contacter Michel Derks ou Robin Paau pour plus d'informations
Maks. nośność osi przedniej: 7100 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7600 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks lub Robin Paau
Carga máx. do eixo dianteiro: 7100 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7600 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Contacte Michel Derks ou Robin Paau para obter mais informações
Макс. нагрузка на переднюю ось: 7100 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7600 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Michel Derks или Robin Paau для получения дополнительной информации
Max. axellast för: 7100 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 12000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7600 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Michel Derks eller Robin Paau för mer information