Autoline » Opleggers Veilingen » Dieplader opleggers Veilingen » Goldhofer dieplader opleggers Veilingen » Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger »
Troostwijk Auktionen GmbH & Co. KG
Troostwijk Auktionen GmbH & Co. KG
In voorraad: 1024 advertenties
Sinds 7 jaar bij Autoline
De telefoonnummers zijn gecontroleerd
In voorraad: 1024 advertenties
Sinds 7 jaar bij Autoline

Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger te koop bij opbod

PDF
Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger - Autoline
Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger | Foto 1 - Autoline
Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger | Foto 2 - Autoline
Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger | Foto 3 - Autoline
Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger | Foto 4 - Autoline
Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger | Foto 5 - Autoline
Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger | Foto 6 - Autoline
Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger | Foto 7 - Autoline
Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger | Foto 8 - Autoline
1/8
PDF
Startbod:
€ 5.000
Nettoprijs
€ 6.050
Brutoprijs
ga naar de veiling
Merk: Goldhofer
Model: STZ-VL3-32/80
Netto gewicht: 16.500 kg
Totaalgewicht: 48.000 kg
Standplaats: Duitsland Gießen
Voorraad ID-nummer verkoper: A1-37252-8
Veiling 1
Einddatum: 2025-10-01 17:07
Datum van invoering: 13 sep 2025
Assen
Aantal assen: 3
Conditie
Conditie: gebruikt

Overige details — Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger

Nederlands
Technically permissible total mass: 48,000 kg

Maximum technical axle load (axle 1-3): 30,000 kg

Telescopic from 15,200 mm to 20,100 mm

Width up to 3200 mm possible

Loading height 500 mm in bed - 900 mm rear unit

Tyres 235/75 R17,5 141/140J

Steering on all three axles

Electrics new - converted
to LED
Tie rod and heads overhauled/repaired
in 2021
Brakes and drums new – approx. 22,000 km driven.

Completely new pressure measuring device for axle load determination

New springs for ramps


shortage:

not roadworthy

Hydraulic line in bed defective

Last axis is blocked

Air connection (yellow/black) and hydraulic connection defective
Technisch toelaatbare totale massa: 48.000 kg

Maximale technische aslast (as 1-3): 30.000 kg

Telescopisch van 15.200 mm tot 20.100 mm

Breedte tot 3200 mm mogelijk

Laadhoogte 500 mm in bed - 900 mm achterunit

Banden 235/75 R17,5 141/140J

Besturing op alle drie de assen

Elektra nieuw - omgebouwd
naar LED
Spoorstang en koppen gereviseerd/gerepareerd
in 2021
Remmen en trommels nieuw – ca. 22.000 km gereden.

Volledig nieuw drukmeetapparaat voor het bepalen van
de aslast
Nieuwe veren voor oprijplaten


gebrek:

Niet rijklaar

Hydraulische leiding in bed defect

De laatste as is geblokkeerd

Luchtaansluiting (geel/zwart) en hydraulische aansluiting defect
Technisch zulässige Gesamtmasse: 48.000 kg

Maximale technische Achslast (Achse 1-3): 30.000 kg

Teleskopierbar von 15.200 mm auf 20.100 mm

Breite bis auf 3200 mm möglich

Ladehöhe 500 mm im Bett - 900 mm hinten Aggregat

Reifen 235/75 R17,5 141/140J

Lenkung an allen drei Achsen

Elektrik neu - auf LED umgestellt

Spurstange und Köpfe 2021 überholt/repariert

Bremsen und Trommeln neu – ca. 22.000 km gefahren.

Komplett neue Druckmesseinrichtung zur Achslastermittlung

Neue Federn für Auffahrtrampen


Mangel:

nicht fahrbereit

Hydraulikleitung im Bett defekt

Letzte Achse ist blockiert

Luftanschluss (gelb/schwarz) und Hydraulikanschluss defekt


Technisch zulässige Gesamtmasse: 48.000 kg
Maximale technische Achslast (Achse 1-3): 30.000 kg
Nettogewicht: 16500
Breite: 2750
Teleskopierbar von 15.200 mm auf 20.100 mm
Breite bis auf 3200 mm möglich
Ladehöhe 500 mm im Bett - 900 mm hinten Aggregat
Reifen 235/75 R17,5 141/140J
Lenkung an allen drei Achsen
Elektrik neu - auf LED umgestellt
Spurstange und Köpfe 2021 überholt/repariert
Bremsen und Trommeln neu – ca. 22.000 km gefahren
Komplett neue Druckmesseinrichtung zur Achslastermittlung
Neue Federn für Auffahrtrampen
Mangel
nicht fahrbereit

Hydraulikleitung im Bett defekt
Letzte Achse ist blockiert
Luftanschluss (gelb/schwarz) und Hydraulikanschluss defekt
Masa total técnicamente admisible: 48.000 kg

Carga técnica máxima por eje (eje 1-3): 30.000 kg

Telescópico de 15.200 mm a 20.100 mm

Posibilidad
de anchura de hasta 3200 mm
Altura de carga 500 mm en la cama - 900 mm unidad
trasera
Neumáticos 235/75 R17,5 141/140J

Dirección en los tres ejes

Electricidad nueva - convertida
a LED
Tirante y cabezales revisados/reparados
en 2021
Frenos y tambores nuevos: aprox. 22.000 km recorridos.

Dispositivo de medición de presión completamente nuevo para la determinación
de la carga por eje
Nuevos muelles para rampas


escasez:

no apto para
circular
Línea hidráulica en la cama defectuosa

El último eje está bloqueado

Conexión de aire (amarillo/negro) y conexión hidráulica defectuosa
Teknisesti sallittu kokonaismassa: 48 000 kg

Suurin tekninen akselipaino (akseli 1-3): 30 000 kg

Teleskooppi 15 200 mm - 20 100 mm

Leveys jopa 3200 mm mahdollinen

Kuormauskorkeus 500 mm sängyssä - 900 mm takayksikkö

Renkaat 235/75 R17,5 141/140J

Ohjaus kaikilla kolmella akselilla

Sähkö uusi - muunnettu
LEDiksi
Raidetanko ja päät kunnostettu/korjattu
vuonna 2021
Jarrut ja rummut uudet – noin 22 000 ajettua km.

Täysin uusi paineenmittauslaite akselipainon määrittämiseen

Uudet jouset rampeille


pula:

ei liikennekelpoinen

Hydrauliletku sängyssä viallinen

Viimeinen akseli on tukossa

Ilmaliitäntä (keltainen/musta) ja hydrauliliitäntä viallinen
Masse totale techniquement admissible : 48 000 kg

Charge technique maximale par essieu (essieu 1-3) : 30 000 kg

Télescopique de 15 200 mm à 20 100 mm

Largeur possible
jusqu’à 3200 mm
Hauteur de chargement 500 mm dans le lit - unité arrière
900 mm
Pneus 235/75 R17,5 141/140J

Direction sur les trois essieux

Électricité neuve - convertie
à LED
Tirant et têtes révisés/réparés
en 2021
Freins et tambours neufs – environ 22 000 km parcourus.

Appareil de mesure de pression entièrement nouveau pour la détermination de
la charge par essieu
Nouveaux ressorts pour rampes


manque:

NON EN ÉTAT DE
ROULER
Conduite hydraulique dans le lit défectueuse

Le dernier axe est bloqué

Raccord d’air (jaune/noir) et raccord hydraulique défectueux
Massa totale tecnicamente ammissibile: 48.000 kg

Carico tecnico massimo per asse (asse 1-3): 30.000 kg

Telescopico da 15.200 mm a 20.100 mm

Larghezza possibile
fino a 3200 mm
Altezza di carico 500 mm nel letto - unità
posteriore 900 mm
Pneumatici 235/75 R17,5 141/140J

Sterzo su tutti e tre gli
assi
Impianto elettrico nuovo - convertito
a LED
Tirante e teste revisionati/riparati
nel 2021
Freni e tamburi nuovi – circa 22.000 km percorsi.

Misuratore di pressione completamente nuovo per la determinazione
del carico sull'asse
Nuove molle per rampe


penuria:

non idoneo alla
circolazione
Linea idraulica nel letto difettosa

L'ultimo asse è bloccato

Collegamento dell'aria (giallo/nero) e collegamento idraulico difettosi
Dopuszczalna masa całkowita: 48 000 kg

Maksymalny techniczny nacisk na oś (oś 1-3): 30 000 kg

Teleskopowy od 15 200 mm do 20 100 mm

Możliwa
szerokość do 3200 mm
Wysokość załadunku 500 mm w łóżku - 900 mm jednostka
tylna
Opony 235/75 R17,5 141/140J

Układ kierowniczy na wszystkich trzech osiach

Elektryka nowa - przerobiona
na LED
Drążek kierowniczy i głowice po remoncie/naprawie
w 2021 r.
Hamulce i bębny nowe – ok. 22 000 przejechanych km.

Całkowicie nowy miernik ciśnienia do określania
nacisku na oś
Nowe sprężyny
do ramp

niedobór:

niezdatny do
ruchu drogowego
Uszkodzony
przewód hydrauliczny w łożu
Ostatnia oś jest zablokowana

Uszkodzone
przyłącze powietrza (żółte/czarne) i przyłącze hydrauliczne
Masa totală tehnic admisibilă: 48.000 kg

Sarcina tehnică maximă pe osie (axa 1-3): 30.000 kg

Telescopic de la 15.200 mm la 20.100 mm

Lățime posibilă
de până la 3200 mm
Înălțime de încărcare 500 mm în pat - 900 mm unitate
spate
Anvelope 235/75 R17,5 141/140J

Direcție pe toate cele trei axe

Electrice noi -
convertite la LED
Tirant și capete revizuite/reparate
în 2021
Frâne și tamburi noi – aproximativ 22.000 km parcurși.

Dispozitiv complet nou de măsurare a presiunii pentru determinarea
sarcinii pe osie
Arcuri noi pentru rampe


penurie:

Nu este în stare de
circulație
Linie hidraulică în pat defect

Ultima axă este blocată

Racord de aer (galben/negru) și racord hidraulic defect
Tekniskt tillåten totalvikt: 48 000 kg

Maximal teknisk axellast (axel 1-3): 30 000 kg

Teleskop från 15 200 mm till 20 100 mm

Bredd upp till 3200 mm möjlig

Lasthöjd 500 mm i flak - 900 mm bakstycke

Däck 235/75 R17,5 141/140J

Styrning på alla tre axlarna

Elektricitet ny - konverterad
till LED
Dragstång och topplock översyn/reparation
2021
Bromsar och trummor nya – ca 22 000 körda mil.

Helt ny tryckmätare för bestämning av
axeltryck
Nya fjädrar för ramper


brist:

Inte trafiksäker

Hydraulledning i bädd defekt

Den sista axeln är blockerad

Luftanslutning (gul/svart) och hydraulanslutning defekt
Belangrijk
Deze aanbieding is enkel een richtlijn. Vraag de verkoper voor meer informatie.
Aankooptips
Veiligheidstips
Verkoperverificatie

Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.

Prijscontrole

Voordat u besluit om een ​​aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.

Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.

Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.

Dubieuze vooruitbetaling

Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.

Diverse vormen van deze fraude kunnen zijn:
  • Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
  • Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
  • Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
  • Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
  • Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
  • Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
  • Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
  • Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Fraude gesignaleerd?
Laat het ons weten
Veiligheidstips
PDF
Verkoopt u machines of voertuigen?
U kunt het met ons doen!
Soortgelijke advertenties
veiling € 4.000 Exclusief BTW
1994
Netto gewicht 11.000 kg
Duitsland, Wülfrath
veiling € 15.000 Exclusief BTW
367.000 km
Duitsland, Gerolstein
veiling € 1.000 Exclusief BTW
2007
Duitsland, Neuss