

Goldhofer STZ-VL3-32/80 dieplader oplegger te koop bij opbod

















Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper







Maximum technical axle load (axle 1-3): 30,000 kg
Telescopic from 15,200 mm to 20,100 mm
Width up to 3200 mm possible
Loading height 500 mm in bed - 900 mm rear unit
Tyres 235/75 R17,5 141/140J
Steering on all three axles
Electrics new - converted
to LED
Tie rod and heads overhauled/repaired
in 2021
Brakes and drums new – approx. 22,000 km driven.
Completely new pressure measuring device for axle load determination
New springs for ramps
shortage:
not roadworthy
Hydraulic line in bed defective
Last axis is blocked
Air connection (yellow/black) and hydraulic connection defective
Maximale technische aslast (as 1-3): 30.000 kg
Telescopisch van 15.200 mm tot 20.100 mm
Breedte tot 3200 mm mogelijk
Laadhoogte 500 mm in bed - 900 mm achterunit
Banden 235/75 R17,5 141/140J
Besturing op alle drie de assen
Elektra nieuw - omgebouwd
naar LED
Spoorstang en koppen gereviseerd/gerepareerd
in 2021
Remmen en trommels nieuw – ca. 22.000 km gereden.
Volledig nieuw drukmeetapparaat voor het bepalen van
de aslast
Nieuwe veren voor oprijplaten
gebrek:
Niet rijklaar
Hydraulische leiding in bed defect
De laatste as is geblokkeerd
Luchtaansluiting (geel/zwart) en hydraulische aansluiting defect
Maximale technische Achslast (Achse 1-3): 30.000 kg
Teleskopierbar von 15.200 mm auf 20.100 mm
Breite bis auf 3200 mm möglich
Ladehöhe 500 mm im Bett - 900 mm hinten Aggregat
Reifen 235/75 R17,5 141/140J
Lenkung an allen drei Achsen
Elektrik neu - auf LED umgestellt
Spurstange und Köpfe 2021 überholt/repariert
Bremsen und Trommeln neu – ca. 22.000 km gefahren.
Komplett neue Druckmesseinrichtung zur Achslastermittlung
Neue Federn für Auffahrtrampen
Mangel:
nicht fahrbereit
Hydraulikleitung im Bett defekt
Letzte Achse ist blockiert
Luftanschluss (gelb/schwarz) und Hydraulikanschluss defekt
Technisch zulässige Gesamtmasse: 48.000 kg
Maximale technische Achslast (Achse 1-3): 30.000 kg
Nettogewicht: 16500
Breite: 2750
Teleskopierbar von 15.200 mm auf 20.100 mm
Breite bis auf 3200 mm möglich
Ladehöhe 500 mm im Bett - 900 mm hinten Aggregat
Reifen 235/75 R17,5 141/140J
Lenkung an allen drei Achsen
Elektrik neu - auf LED umgestellt
Spurstange und Köpfe 2021 überholt/repariert
Bremsen und Trommeln neu – ca. 22.000 km gefahren
Komplett neue Druckmesseinrichtung zur Achslastermittlung
Neue Federn für Auffahrtrampen
Mangel
nicht fahrbereit
Hydraulikleitung im Bett defekt
Letzte Achse ist blockiert
Luftanschluss (gelb/schwarz) und Hydraulikanschluss defekt
Carga técnica máxima por eje (eje 1-3): 30.000 kg
Telescópico de 15.200 mm a 20.100 mm
Posibilidad
de anchura de hasta 3200 mm
Altura de carga 500 mm en la cama - 900 mm unidad
trasera
Neumáticos 235/75 R17,5 141/140J
Dirección en los tres ejes
Electricidad nueva - convertida
a LED
Tirante y cabezales revisados/reparados
en 2021
Frenos y tambores nuevos: aprox. 22.000 km recorridos.
Dispositivo de medición de presión completamente nuevo para la determinación
de la carga por eje
Nuevos muelles para rampas
escasez:
no apto para
circular
Línea hidráulica en la cama defectuosa
El último eje está bloqueado
Conexión de aire (amarillo/negro) y conexión hidráulica defectuosa
Suurin tekninen akselipaino (akseli 1-3): 30 000 kg
Teleskooppi 15 200 mm - 20 100 mm
Leveys jopa 3200 mm mahdollinen
Kuormauskorkeus 500 mm sängyssä - 900 mm takayksikkö
Renkaat 235/75 R17,5 141/140J
Ohjaus kaikilla kolmella akselilla
Sähkö uusi - muunnettu
LEDiksi
Raidetanko ja päät kunnostettu/korjattu
vuonna 2021
Jarrut ja rummut uudet – noin 22 000 ajettua km.
Täysin uusi paineenmittauslaite akselipainon määrittämiseen
Uudet jouset rampeille
pula:
ei liikennekelpoinen
Hydrauliletku sängyssä viallinen
Viimeinen akseli on tukossa
Ilmaliitäntä (keltainen/musta) ja hydrauliliitäntä viallinen
Charge technique maximale par essieu (essieu 1-3) : 30 000 kg
Télescopique de 15 200 mm à 20 100 mm
Largeur possible
jusqu’à 3200 mm
Hauteur de chargement 500 mm dans le lit - unité arrière
900 mm
Pneus 235/75 R17,5 141/140J
Direction sur les trois essieux
Électricité neuve - convertie
à LED
Tirant et têtes révisés/réparés
en 2021
Freins et tambours neufs – environ 22 000 km parcourus.
Appareil de mesure de pression entièrement nouveau pour la détermination de
la charge par essieu
Nouveaux ressorts pour rampes
manque:
NON EN ÉTAT DE
ROULER
Conduite hydraulique dans le lit défectueuse
Le dernier axe est bloqué
Raccord d’air (jaune/noir) et raccord hydraulique défectueux
Carico tecnico massimo per asse (asse 1-3): 30.000 kg
Telescopico da 15.200 mm a 20.100 mm
Larghezza possibile
fino a 3200 mm
Altezza di carico 500 mm nel letto - unità
posteriore 900 mm
Pneumatici 235/75 R17,5 141/140J
Sterzo su tutti e tre gli
assi
Impianto elettrico nuovo - convertito
a LED
Tirante e teste revisionati/riparati
nel 2021
Freni e tamburi nuovi – circa 22.000 km percorsi.
Misuratore di pressione completamente nuovo per la determinazione
del carico sull'asse
Nuove molle per rampe
penuria:
non idoneo alla
circolazione
Linea idraulica nel letto difettosa
L'ultimo asse è bloccato
Collegamento dell'aria (giallo/nero) e collegamento idraulico difettosi
Maksymalny techniczny nacisk na oś (oś 1-3): 30 000 kg
Teleskopowy od 15 200 mm do 20 100 mm
Możliwa
szerokość do 3200 mm
Wysokość załadunku 500 mm w łóżku - 900 mm jednostka
tylna
Opony 235/75 R17,5 141/140J
Układ kierowniczy na wszystkich trzech osiach
Elektryka nowa - przerobiona
na LED
Drążek kierowniczy i głowice po remoncie/naprawie
w 2021 r.
Hamulce i bębny nowe – ok. 22 000 przejechanych km.
Całkowicie nowy miernik ciśnienia do określania
nacisku na oś
Nowe sprężyny
do ramp
niedobór:
niezdatny do
ruchu drogowego
Uszkodzony
przewód hydrauliczny w łożu
Ostatnia oś jest zablokowana
Uszkodzone
przyłącze powietrza (żółte/czarne) i przyłącze hydrauliczne
Sarcina tehnică maximă pe osie (axa 1-3): 30.000 kg
Telescopic de la 15.200 mm la 20.100 mm
Lățime posibilă
de până la 3200 mm
Înălțime de încărcare 500 mm în pat - 900 mm unitate
spate
Anvelope 235/75 R17,5 141/140J
Direcție pe toate cele trei axe
Electrice noi -
convertite la LED
Tirant și capete revizuite/reparate
în 2021
Frâne și tamburi noi – aproximativ 22.000 km parcurși.
Dispozitiv complet nou de măsurare a presiunii pentru determinarea
sarcinii pe osie
Arcuri noi pentru rampe
penurie:
Nu este în stare de
circulație
Linie hidraulică în pat defect
Ultima axă este blocată
Racord de aer (galben/negru) și racord hidraulic defect
Maximal teknisk axellast (axel 1-3): 30 000 kg
Teleskop från 15 200 mm till 20 100 mm
Bredd upp till 3200 mm möjlig
Lasthöjd 500 mm i flak - 900 mm bakstycke
Däck 235/75 R17,5 141/140J
Styrning på alla tre axlarna
Elektricitet ny - konverterad
till LED
Dragstång och topplock översyn/reparation
2021
Bromsar och trummor nya – ca 22 000 körda mil.
Helt ny tryckmätare för bestämning av
axeltryck
Nya fjädrar för ramper
brist:
Inte trafiksäker
Hydraulledning i bädd defekt
Den sista axeln är blockerad
Luftanslutning (gul/svart) och hydraulanslutning defekt