GINAF X 4243 TS kabelsysteem truck













Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper


















Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Vering: hydraulische vering
Achteras 3: Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Vering: hydraulische vering
Algemene staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen of Tjeerd Croezen
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 3: Max. axle load: 11500 kg; Steering; Suspension: hydraulic suspension
General condition: average
Damages: none
Please contact Tjeerd Croezen or Tjeerd Croezen for more information
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Federung: hydraulische Federung
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen oder Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Affjedring: hydraulisk affjedring
Overordnet stand: gennemsnitlig
Kontakt Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Suspensión: suspensión hidráulica
Estado general: medio
Daños: ninguno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen o Tjeerd Croezen para obtener más información.
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Suspension: suspension hydraulique
État général: moyen
Dommages: aucun
Veuillez contacter Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Stan ogólny: średnio
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen lub Tjeerd Croezen
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Suspensão: suspensão hidráulica
Estado geral: média
Danos: nenhum
Contacte Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen para obter mais informações
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Подвеска: гидравлическая подвеска
Общее состояние: среднее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen или Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 3: Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Fjädring: hydraulisk fjädring
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Skada på fordon: skadefri
Kontakta Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen för mer information