Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5











































Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper






- Leaf spring suspension
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Financial information
Price: On request
- Blattfederung
= Anmerkungen =
Mercedes Benz 4151K V8
Muldenkipper 19cbm
8x6
Differentialsperre
blattgefedert
13T AP-Achsen
Manualgetriebe
Retarder
Euro 5
zGG 40.000kg - Nutzlast 22.400kg
Total-Länge LKW 8.84m
Radstand 4.60m
Reifen 80%
300L Tank
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
Rundleuchten
Zentralverriegelung
Klima
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Suspensión
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Bladvering
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
MERCEDES BENZ ACTROS 4151K V8
anno 04/2010
km 497.700
ribaltabile posteriore 19mc
8x6
bloccaggio differenziale
balestrato
assali 13Ton
cambio manuale
Retarder
Euro 5
PTT 40.000kg - portata 22.400kg
lunghezza totale del veicolo 8.84m
passo 4.60m
gomme 80%
serbatoio 300L
visiera parasole
fari fendinebbia
lampeggianti
chiusura centralizzata
aria condizionata
specchi e cristalli elettrici
ABS
- Resory
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri