DAF XF 105 460 FAN BAKWAGEN/PRITSCHE!! open laadbak vrachtwagen












Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper




















- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 7100 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Obecný stav: průměr
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
- Aluminium-Kraftstofftank
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- horquilla
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Sleeper Cab
= További információk =
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7100 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
- Aluminium brandstoftank
- Slaapcabine
- Standkachel
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
Origineel NL DAF XF105/460 open box,
besides the mentioned options it has:
-2 beths
-Fridge
-Last axle steers and lift,
etc etc
it is possible to deliverr with the trailer behind it as on the picture.
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: Laat contactgegevens zien
E-mail: Laat contactgegevens zien
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 7100 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Stato generale: media
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Spojka
- Vyhrievanie vozidla
= Ďalšie informácie =
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 7100 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
- Bränsletank av aluminium
- Koppling
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
- Araç ısıtıcısı
- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab