Volvo FM 7.290 4X2 + PM 22 BJ 2007 + REMOTE CONTROL open laadbak vrachtwagen













































































Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper



















- Power take-off (PTO)
- PTO
- Sleeper cab
- Spotlights
= Remarks =
CRANE IN WORKING CONDITION
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Front axle: Tyre size: 315/80R22.5; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle: Tyre size: 295/80R22.5; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Suspension: air suspension
Crane: PM 22SP5, year of manufacture 2007, behind the cab
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Прожектори
- Спална кабина
- PTO
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Fernlicht
- Schlafkabine
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
= Anmerkungen =
CRANE IN WORKING CONDITION
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Refenmaß: 315/80R22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse: Refenmaß: 295/80R22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Federung: Luftfederung
Kran: PM 22SP5, Baujahr 2007, hinter der Kabine
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftudtag
- Projektører
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/80R22.5; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Affjedring: luftaffjedring
Kran: PM 22SP5, produktionsår 2007, bag førerhuset
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Προβολείς
- Cabina de dormir
- Luces brillantes
- PTO
= Comentarios =
CRANE IN WORKING CONDITION
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/80R22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Suspensión: suspensión neumática
Grúa: PM 22SP5, año de fabricación 2007, detrás de la cabina
- Makuutilallinen ohjaamo
- Voimanotto
- Cabine de couchage
- Lumières vives
- Prise de force
- Prise de force (PTO)
= Remarques =
CRANE IN WORKING CONDITION
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/80R22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Suspension: suspension pneumatique
Grue: PM 22SP5, année de construction 2007, derrière la cabine
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Aftakas (PTO)
- PTO
- PTO
- Slaapcabine
- Verstralers
= Bijzonderheden =
CRANE IN WORKING CONDITION
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Vooras: Bandenmaat: 315/80R22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras: Bandenmaat: 295/80R22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Vering: luchtvering
Kraan: PM 22SP5, bouwjaar 2007, achter de cabine
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Presa di forsa
- Sleeper Cab
- Kraftuttak
- Spotlights
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/80R22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Żuraw: PM 22SP5, rok produkcji 2007, z tyłu kabiny
- Cabina c/cama
- Holofotes
- Tomada da força
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/80R22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Suspensão: suspensão pneumática
Grua: PM 22SP5, ano de fabrico 2007, atrás da cabina
- Decuplare motor
- Proiectoare
- PTO
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Передний мост: Размер шин: 315/80R22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост: Размер шин: 295/80R22.5; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Подвеска: пневматическая подвеска
Кран: PM 22SP5, год выпуска 2007, сзади кабины
- PTO
- Reflektory
- PTO
- Sovhytt
- Spotlights
= Ytterligare information =
Framaxel: Däckets storlek: 315/80R22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel: Däckets storlek: 295/80R22.5; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Fjädring: luftfjädring
Kran: PM 22SP5, byggnadsår 2007, bakom kabinen
- Sleeper cab
- Spot lambaları