DAF CF 85.360 6X2 EURO 5 HYVA SKIPLOADER + NIDO portaalarmsysteem vrachtwagen

















































Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper









- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Roof spoiler
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Cab: day
Tyre size: 315/80 R 22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Pump: Yes
Registration number: BS-SH-20
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 315/80 R 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Pumpe: Ja
Kennzeichen: BS-SH-20
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Fjernlåsning
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/80 R 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Pumpe: Ja
Registreringsnummer: BS-SH-20
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bloqueo centralizado a distancia
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Spoiler para el techo
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 315/80 R 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Bomba: Sí
Matrícula: BS-SH-20
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Attraper taupe
- Frein moteur renforcé
- Spoiler de toit
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 315/80 R 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Pompe: Oui
Numéro d'immatriculation: BS-SH-20
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Nagy teljesítményű motorfék
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Zendapparatuur
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Bandenmaat: 315/80 R 22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Pomp: Ja
Kenteken: BS-SH-20
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Spoiler per il tetto
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Takspoiler
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 315/80 R 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Pompa: Tak
Numer rejestracyjny: BS-SH-20
- Acoplamento
- Fecho centralizado remoto
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 315/80 R 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Bomba: Sim
Número de registo: BS-SH-20
- Frână de motor heavy-duty
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/80 R 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Насос: Да
Регистрационный номер: BS-SH-20
- Spojka
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 315/80 R 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Pump: Ja
Registreringsnummer: BS-SH-20
- Kaplin
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme