Scania T164-580 V8 Torpedo trekker















Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper




















- Tipper hydraulics
= More information =
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 15000 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 15000 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: parabolic suspension
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: average
Damages: none
Please contact Jeroen de Koker for more information
- Vyklápěcí hydraulika
= Další informace =
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Zavěšení: listové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 15000 kg; Redukce: redukce náboje; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 15000 kg; Redukce: redukce náboje; Zavěšení: parabolické zavěšení
Obecný stav: průměr
Technický stav: dobrý
Optický stav: průměr
Poškození: bez poškození
- Kipphydraulik
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 15000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 2: Max. Achslast: 15000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen; Federung: Parabelfederung
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Jeroen de Koker, um weitere Informationen zu erhalten.
- Tipladshydraulik
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Reduktion: navreduktion; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Reduktion: navreduktion; Affjedring: parabelaffjedring
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Skade: fri for skader
- Hidráulica de volquete
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 15000 kg; Reducción: reducción de cubo; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 15000 kg; Reducción: reducción de cubo; Suspensión: suspensión parabólica
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Daños: ninguno
- Hydraulique
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Réduction: moyeux réducteurs; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Réduction: moyeux réducteurs; Suspension: suspension parabolique
État général: moyen
État technique: bon
État optique: moyen
Dommages: aucun
- Billenőplató-hidraulika
= További információk =
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Felfüggesztés: laprugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 15000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 15000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: átlagos
Kár: sérülésmentes
- Kiphydrauliek
= Bijzonderheden =
Te koop
Scania T164 580 torpedo
Rondom bladgeveerd
6x4 met naafreductie
Dubbel chassis (innerliner)
Wielbasis 4100 - 1450 mm
PTO met hydroliek voor trailer
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 15000 kg; Reductie: naafreductie; Vering: paraboolvering
Achteras 2: Max. aslast: 15000 kg; Reductie: naafreductie; Vering: paraboolvering
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Jeroen de Koker
- Idraulica cassone ribaltabile
= Ulteriori informazioni =
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Sospensione: sospensione a balestra
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 15000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 15000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo; Sospensione: sospensione parabolica
Stato generale: media
Stato tecnico: buono
Stato ottico: media
Danni: senza danni
- Hydraulika
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Redukcja: redukcja piasty; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Redukcja: redukcja piasty; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Uszkodzenia: brak
- Sistema hidráulico de camião basculante
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 15000 kg; Redução: redução do cubo; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 15000 kg; Redução: redução do cubo; Suspensão: suspensão parabólica
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Danos: nenhum
- Гидравлическая система самосвала
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Редуктор: редуктор ступицы; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Редуктор: редуктор ступицы; Подвеска: параболическая подвеска
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Повреждения: без повреждений
- Hydraulika vyklápača
= Ďalšie informácie =
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Zavesenie: listové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 15000 kg; Redukcia: redukcia náboja; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 15000 kg; Redukcia: redukcia náboja; Zavesenie: parabolické zavesenie
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: dobré
Optický stav: priemer
Poškodenie: bez poškodenia
- Tippvagnshydraulik
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 15000 kg; Minskning: minskning av nav; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 2: Max. axellast: 15000 kg; Minskning: minskning av nav; Fjädring: parabolisk upphängning
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Skada på fordon: skadefri