Wielton NS34 , Container Trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air Suspen container oplegger





























Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper


























Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information