MAN TGS 35.440 8x4 haakarm vrachtwagen

















Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper



















BJ: 2009
KM: 659.112
HIAB 166 D-2 HIDUO Kraan
Radio Remote
Multilift 24 tons haak
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Max. aslast voor: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 9200 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9200 kg
Achteras 3: Max. aslast: 8600 kg
Functioneel
Kraan: HIAB 166 D-2 HIDUO, bouwjaar 2009, achter de cabine
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
YOM: 2009
KM: 659.112
HIAB 166 D-2 HIDUO Crane
Radio Remote
Multilift 24 ton hook
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Max. front axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 9200 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9200 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 8600 kg
Functional
Crane: HIAB 166 D-2 HIDUO, year of manufacture 2009, behind the cab
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Maximale Vorderachslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9200 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9200 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8600 kg
Funktionell
Kran: HIAB 166 D-2 HIDUO, Baujahr 2009, hinter der Kabine
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Maks. frontakselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9200 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9200 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8600 kg
Funktionelle
Kran: HIAB 166 D-2 HIDUO, produktionsår 2009, bag førerhuset
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Michel Derks for yderligere oplysninger
Cabina: día
Configuración de ejes
Carga máxima del eje delantero: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9200 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9200 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8600 kg
Funcional
Grúa: HIAB 166 D-2 HIDUO, año de fabricación 2009, detrás de la cabina
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Michel Derks para obtener más información.
Cabine: jour
Configuration essieu
Charge max. sur essieu avant: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9200 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9200 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8600 kg
Pratique
Grue: HIAB 166 D-2 HIDUO, année de construction 2009, derrière la cabine
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Michel Derks pour plus d'informations
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Maks. nośność osi przedniej: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9200 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9200 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8600 kg
Funkcjonalność
Żuraw: HIAB 166 D-2 HIDUO, rok produkcji 2009, z tyłu kabiny
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Carga máx. do eixo dianteiro: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9200 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9200 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8600 kg
Funcional
Grua: HIAB 166 D-2 HIDUO, ano de fabrico 2009, atrás da cabina
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Michel Derks para obter mais informações
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Макс. нагрузка на переднюю ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9200 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9200 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8600 kg
Функциональность
Кран: HIAB 166 D-2 HIDUO, год выпуска 2009, сзади кабины
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Michel Derks для получения дополнительной информации
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Max. axellast för: 9000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 9200 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9200 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 8600 kg
Funktionell
Kran: HIAB 166 D-2 HIDUO, byggnadsår 2009, bakom kabinen
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Michel Derks för mer information