Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!!
















Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper




















- Aluminium fuel tank
- Navigation system
- Remote central locking
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 3: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle 4: Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Functional
Pump: Yes
Tipper: Back
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
- Дистанционно централно заключване
- Навигационна система
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
= Další informace =
Obecné informace
Kabina: den
Konfigurace náprav
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 4: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Redukce: redukce náboje
Funkční
Čerpadlo: Ano
Sklápěč: Za
Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Navigationssystem
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 4: Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Funktionell
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Navigationssystem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion
Funktionelle
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα πλοήγησης
- Bloqueo centralizado a distancia
- Sistema de navegacion
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo
Funcional
Bomba: Sí
Volquete: Trasera
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Etäkeskuslukitus
- Navigointijärjestelmä
- Réservoir de carburant en aluminium
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
Pratique
Pompe: Oui
Kipper: Arrière
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Navigacijski sustav
- Alumínium üzemanyagtartály
- Navigációs rendszer
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Általános információk
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Funkcionális
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: A mögött
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Navigatiesysteem
= Bijzonderheden =
In absolute TOP staat TATRA PHOENIX 10x6 Kipper.
Naast de reeds genoemde opties beschikt deze over:
-Automaat
-10x6
-3 stuurassen
-1 liftas
-Overdruk cabine
-Navigatie
-AJK geisoleerd kipper
-Asfaltsleuf
-Milieukleppen
etc etc
Origineel NL truck direct van de 1ste eigenaar!
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: Laat contactgegevens zien
E-mail: Laat contactgegevens zien
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 3: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie
Achteras 4: Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie
Functioneel
Pomp: Ja
Kipper: Achter
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Cabina: giorno
Configurazione dell'asse
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 10000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 10000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 4: Carico massimo per asse: 11500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%; Riduzione: riduzione del mozzo
Funzionale
Pompa: Sì
Ribaltabile: Dietro
Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
- Fjernstyrt sentrallås
- Navigasjonssystem
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Pilot do zamka centralnego
- System nawigacji
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty
Funkcjonalność
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Sistema de navegação
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo
Funcional
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Sistem de navigație
- Închidere centralizată de la distanță
- Алюминиевый топливный бак
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Система навигации
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
Функциональность
Насос: Да
Самосвал: Сзади
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Navigačný systém
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Kabína: deň
Konfigurácia náprav
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 4: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Redukcia: redukcia náboja
Funkčné
Čerpadlo: Áno
Sklápač: Za
Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Navigationssystem
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 4: Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav
Funktionell
Pump: Ja
Tippbil: Bakom
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Navigasyon sistemi
- Uzaktan merkezi kilitleme