Renault Trucks D Cab 2.1 koelvrachtwagen










Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper




















- Driver seat - air suspended
- FMS gateway
- Front protection
- Optitronic gearbox
- Radio CD MP3 Bluetooth
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Tyre size: 285/70 R19,5
Front axle: Max. axle load: 5800 kg; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 10900 kg; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Other information
UTWP commercial offer: No offer
Chassis height: Medium
Fuel tank: 200-299
Government inspection date: 12/02/2025
Type of passenger seats: Seat
Additional information
Please contact David FURNON for more information
Bandenmaat: 285/70 R19,5
Vooras: Max. aslast: 5800 kg; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 10900 kg; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Neem voor meer informatie contact op met David FURNON
Velikost pneumatiky: 285/70 R19,5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 5800 kg; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 10900 kg; Redukce: jednoduchá redukce; Zavěšení: vzduchové odpružení
Refenmaß: 285/70 R19,5
Vorderachse: Max. Achslast: 5800 kg; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 10900 kg; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Wenden Sie sich an David FURNON, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 285/70 R19,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5800 kg; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10900 kg; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Kontakt David FURNON for yderligere oplysninger
Tamaño del neumático: 285/70 R19,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5800 kg; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10900 kg; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Póngase en contacto con David FURNON para obtener más información.
Dimension des pneus: 285/70 R19,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5800 kg; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10900 kg; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Veuillez contacter David FURNON pour plus d'informations
Gumiabroncs mérete: 285/70 R19,5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 5800 kg; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 10900 kg; Csökkentés: egyszeres csökkentés; Felfüggesztés: légrugózás
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot David FURNON-vel
Dimensioni del pneumatico: 285/70 R19,5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 5800 kg; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 10900 kg; Riduzione: riduzione singola; Sospensione: sospensione pneumatica
Rozmiar opon: 285/70 R19,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5800 kg; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10900 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z David FURNON
Tamanho dos pneus: 285/70 R19,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5800 kg; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10900 kg; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Contacte David FURNON para obter mais informações
Размер шин: 285/70 R19,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5800 kg; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10900 kg; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Свяжитесь с David FURNON для получения дополнительной информации
Veľkosť pneumatiky: 285/70 R19,5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 5800 kg; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 10900 kg; Redukcia: jednoduchá redukcia; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Däckets storlek: 285/70 R19,5
Framaxel: Max. axellast: 5800 kg; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 10900 kg; Minskning: enkelreduktion; Fjädring: luftfjädring
Kontakta David FURNON för mer information