MAN TGX 18 440 2 x tank, Adblue TUV trekker





























Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper















- Air suspension
- Climate control
- fenders
- Laneguard
- Power steering
- Side skirts
= Dealer information =
Homepage: Laat contactgegevens zien
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385 65 R 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Tyre size: 315 70 R 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Suspension: air suspension
APK (MOT): tested until 12/2025
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: 62-BGP-5
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Регулиране на температурата
- Странични престилки
- Усилвател на волана
- Boční lemy
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385 65 R 22.5; Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava: Velikost pneumatiky: 315 70 R 22,5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
MOT: zkontrolováno do dec. 2026
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Registrační číslo: 62-BGP-5
- Fenders
- Klimaanlage
- Laneguard
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Sideskirts
= Firmeninformationen =
Homepage: Laat contactgegevens zien
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385 65 R 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Refenmaß: 315 70 R 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 12.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: 62-BGP-5
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Klimaanlæg
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Sideskørter
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385 65 R 22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315 70 R 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
APK (Bileftersyn): testet indtil dec. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 62-BGP-5
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Πλευρικές ποδιές
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- υδραυλικό τιμόνι
- Climatizador
- Dirección asistida
- Faldones laterales
- Laneguard
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385 65 R 22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315 70 R 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
APK (ITV): inspeccionado hasta dic. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: 62-BGP-5
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmastointi
- Ohjaustehostin
- Sivuhelmat
- Climate control
- Direction assistée
- Jupes latérales
- Laneguard
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385 65 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315 70 R 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
APK (CT): valable jusqu'à déc. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: 62-BGP-5
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Servo-upravljač
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni ovjes
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Oldalsó védőlemezek
- Szervokormány
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385 65 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 315 70 R 22,5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
MOT: vizsgálták, amíg dec. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Rendszám: 62-BGP-5
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Climate control
- fenders
- Laneguard
- Luchtvering
- Sideskirts
- Stuurbekrachtiging
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: Laat contactgegevens zien
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385 65 R 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Bandenmaat: 315 70 R 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
APK: gekeurd tot dec. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: 62-BGP-5
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Grembialature laterali
- Laneguard
- Quadro di comando climatizzatore
- Servosterzo
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385 65 R 22.5; Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore: Dimensioni del pneumatico: 315 70 R 22,5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
MOT: ispezionato fino a dic 2026
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Numero di immatricolazione: 62-BGP-5
- Luftfjæring
- Servostyring
- Sideskjermplate
- HVAC
- Laneguard
- Spoilery boczne
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385 65 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315 70 R 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do dec. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 62-BGP-5
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Controlo da climatização
- Direcção assistida
- Laneguard
- Saias laterais
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385 65 R 22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315 70 R 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
APK (MOT): testado até dec. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: 62-BGP-5
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Fuste laterale
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică
- Laneguard
- Климат-контроль
- Обтекатели шасси
- Пневматическая подвеска
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385 65 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Размер шин: 315 70 R 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
APK (TO): проверка пройдена до dec. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 62-BGP-5
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Postranné zásterky
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385 65 R 22.5; Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava: Veľkosť pneumatiky: 315 70 R 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
MOT: skontrolované do dec. 2026
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Registračné číslo: 62-BGP-5
- Klimatanläggning
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Sidokjolar
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385 65 R 22.5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Däckets storlek: 315 70 R 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
MOT: besiktigat till dec. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 62-BGP-5
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Hidrolik direksiyon
- Klima kontrolü
- Yan etekler