MAN TGX L.2007.46.001 trekker






Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper




















- (Roof) spoiler
- Air horn
- Aluminum fuel tank
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Keys
- Mudguard covers drive shaft
- Parking heater Diese
- Particulate filter
- Sleeping cabin
- Spotlights
- Transmission equipment
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: 76-BNV-7
Transmission
Transmission: scania GRS905R, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/70x22,5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 65%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 40%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchová houkačka
- Částicový filtr
- Částicový filtr
= Další informace =
Obecné informace
Nástavba: Standardní tahač
Kabina: pouze
Registrační číslo: 76-BNV-7
Převodovka
Převodovka: scania GRS905R, Automatické
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 315/70x22,5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 65%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 35%; Profil pneumatiky vpravo: 40%; Redukce: jednoduchá redukce; Zavěšení: vzduchové odpružení
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Poškození: bez poškození
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Anzahl der Schlüssel
- Climate control
- Kotflügel deckt die Antriebswelle ab
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Rußfilter
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Sendegeräte
- Standheizung Diesel
- Tacho digital
- Verstrahler
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: 76-BNV-7
Getriebe
Getriebe: scania GRS905R, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70x22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 65%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 40%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: 76-BNV-7
Transmission
Transmission: scania GRS905R, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70x22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 65%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 40%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Skade: fri for skader
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Bocina de aire
- Cabina litera
- Climatizador
- Depósito de combustible de aluminio
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas
- Reflectores
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: 76-BNV-7
Transmisión
Transmisión: scania GRS905R, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70x22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 65%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiukkassuodatin
- Ilmastointi
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Äänimerkki
- Cabine couchette
- Climate control
- Corne à air
- Filtre de suie
- Filtre à particules
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: 76-BNV-7
Transmission
Transmission: scania GRS905R, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70x22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 65%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 40%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Standard vontató
Kabin: csak
Rendszám: 76-BNV-7
Sebességváltó
Sebességváltó: scania GRS905R, Automatikus
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315/70x22,5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 65%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 35%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés; Felfüggesztés: légrugózás
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
- (Dak) Spoiler
- Aantal sleutels
- Alu. Brandstoftank
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Luchthoorn
- Roetfilter
- Slaapcabine
- Spatbord kappen trekas
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Verstralers
- Zendapparatuur
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: 76-BNV-7
Transmissie
Transmissie: scania GRS905R, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70x22,5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 65%; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Sovrastruttura: Trattore standard
Cabina: solo
Numero di immatricolazione: 76-BNV-7
Trasmissione
Trasmissione: scania GRS905R, Automatico
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 315/70x22,5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 65%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 35%; Profilo del pneumatico destra: 40%; Riduzione: riduzione singola; Sospensione: sospensione pneumatica
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Danni: senza danni
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Lufthorn
- Partikkelfilter
- Spotlights
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- HVAC
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: 76-BNV-7
Skrzynia biegów
Pędnia: scania GRS905R, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70x22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 65%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Holofotes
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: 76-BNV-7
Transmissão
Transmissão: scania GRS905R, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70x22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 65%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 40%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Пневматический звуковой сигнал
- Противосажевый фильтр
- Сажевый фильтр
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: 76-BNV-7
Трансмиссия
Трансмиссия: scania GRS905R, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70x22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 65%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 40%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Повреждения: без повреждений
- Filter pevných častíc
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Reflektory
- Vzduchová húkačka
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Nadstavba: Štandardný ťahač
Kabína: iba
Registračné číslo: 76-BNV-7
Prevodovka
Prevodovka: scania GRS905R, Automatické
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 315/70x22,5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 65%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 35%; Profil pneumatiky vpravo: 40%; Redukcia: jednoduchá redukcia; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Poškodenie: bez poškodenia
- Bränsletank av aluminium
- Dieselpartikelfilter
- Klimatanläggning
- Partikelfilter
- Sovhytt
- Spotlights
- Tyfon
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: 76-BNV-7
Transmission
Transmission: scania GRS905R, Automatisk
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70x22,5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 65%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 40%; Minskning: enkelreduktion; Fjädring: luftfjädring
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Havalı korna
- Klima kontrolü
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sleeper cab
- Spot lambaları