Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin platform oplegger



























































































Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper





























- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes
= Remarks =
11/1999 NOOTEBOOM OVB-73-04 4-axle BALLAST TRAILER, axles 2,3 and 4 are hydraulically steered, BPW axles with drum brakes, hardwood floor, many stake pockets and heavy lashing eyes, central lubrication, 3.5" kingpin, air suspension, empty weight: 12,300kg, GVW: 71,400kg, double tires with 275/70 -R22.5 tires (L: 10/12, 12/9, 10/8, 6/4mm; R: 11/12, 8/9, 11/10, 5/4mm), Belgian registration with valid technical inspection until 09-12-2025
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 275/70-R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 11600 kg; Tyre profile left inner: 65%; Tyre profile left outer: 75%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 75%
Rear axle 2: Max. axle load: 11600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 75%; Tyre profile left outer: 55%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 55%
Rear axle 3: Max. axle load: 11600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 65%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 65%
Rear axle 4: Max. axle load: 11600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 25%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 25%
Maintenance
APK (MOT): tested until 12/2025
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: average
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
11/1999 NOOTEBOOM OVB-73-04 4-Achs-BALLASTANHÄNGER, Achsen 2, 3 und 4 sind hydraulisch gelenkt, BPW-Achsen mit Trommelbremsen, Hartholzboden, viele Rungentaschen und schwere Zurrösen, Zentralschmierung, 3,5" Königszapfen, Luftfederung, Leergewicht: 12.300kg, zGG: 71.400kg, Doppelbereifung mit 275/70 -R22.5 Reifen (L: 10/12, 12/9, 10/8, 6/4mm; R: 11/12, 8/9, 11/10, 5/4mm), belgische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion bis 09.12.2025
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 275/70-R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11600 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 65%; Reifen Profil links außen: 75%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 75%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 75%; Reifen Profil links außen: 55%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 55%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 65%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 65%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 11600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 25%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 25%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 12.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 275/70-R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Dækprofil venstre indvendige: 65%; Dækprofil venstre udvendige: 75%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 75%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 75%; Dækprofil venstre udvendige: 55%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 55%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 65%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 65%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 25%
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil dec. 2025
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 275/70-R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 65%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 75%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 75%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 75%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 55%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 55%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 65%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 65%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta dic. 2025
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: medio
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 275/70-R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 65%; Sculptures des pneus gauche externe: 75%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 75%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 75%; Sculptures des pneus gauche externe: 55%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 55%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 65%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 65%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 25%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à déc. 2025
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: moyen
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
11/1999 NOOTEBOOM OVB-73-04 4-assige BALLAST TRAILER, assen 2,3 en 4 zijn hydraulisch gestuurd, BPW assen met trommelremmen, hardhouten vloer, vele rongpotten en zware sjorogen, centrale smering, 3,5" kingpin, luchtvering, leeggewicht: 12.300kg, GVW: 71.400kg, dubbellucht met 275/70 -R22,5 banden (L: 10/12, 12/9, 10/8, 6/4mm; R: 11/12, 8/9, 11/10, 5/4mm), Belgische registratie met geldige technische keuring t/m 09-12-2025
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 275/70-R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 11600 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 65%; Bandenprofiel linksbuiten: 75%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 75%
Achteras 2: Max. aslast: 11600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 75%; Bandenprofiel linksbuiten: 55%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 55%
Achteras 3: Max. aslast: 11600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 65%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 65%
Achteras 4: Max. aslast: 11600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 25%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 25%
Onderhoud
APK: gekeurd tot dec. 2025
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: gemiddeld
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 275/70-R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 65%; Profil opon lewa zewnętrzna: 75%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 75%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 75%; Profil opon lewa zewnętrzna: 55%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 55%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 65%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 65%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do dec. 2025
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: średnio
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 275/70-R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11600 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 65%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 75%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 75%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 75%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 55%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 55%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 65%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 65%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 11600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 25%
Manutenção
APK (MOT): testado até dec. 2025
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: média
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 275/70-R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Профиль шин левое внутреннее: 65%; Профиль шин левое внешнее: 75%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 75%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 75%; Профиль шин левое внешнее: 55%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 55%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 65%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 65%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 25%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до dec. 2025
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: среднее
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 275/70-R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 11600 kg; Däckprofil inuti vänster: 65%; Däckprofil lämnades utanför: 75%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 75%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 75%; Däckprofil lämnades utanför: 55%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 55%
Bakaxel 3: Max. axellast: 11600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 65%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 65%
Bakaxel 4: Max. axellast: 11600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 25%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 25%
Underhåll
MOT: besiktigat till dec. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt