Langendorf SKS HS kipper opleggers
Prijzen voor Langendorf SKS HS kipper opleggers
| Langendorf SKS-HS 23/30 28m3 Liftachse | Per jaar: 2021, aantal assen: 3 | € 19.300 | 
| Langendorf SKS-HS 24-30 | Per jaar: 2014, brandstof: diesel, laadvermogen: 32.960 kg, volume: 26 m³, vering: lucht/lucht | € 11.800 | 
| Langendorf SKS HS 24/30 | Per jaar: 2016, laadvermogen: 30.460 kg, volume: 26 m³, vering: lucht/lucht, netto gewicht: 5.540 kg | € 12.900 | 
| Langendorf SKS-HS 24/30 | Per jaar: 2015, laadvermogen: 29.580 kg, netto gewicht: 6.420 kg, aantal assen: 3 | € 12.000 | 
| Langendorf SKS-HS 25/33 | Per jaar: 2011, laadvermogen: 31.360 kg, vering: lucht/lucht, netto gewicht: 10.640 kg, aantal assen: 3 | € 14.500 | 
| Langendorf SKs HS18/26 | Per jaar: 2017, laadvermogen: 29.560 kg, vering: lucht/lucht, netto gewicht: 5.440 kg, aantal assen: 2 | € 7.268 | 
| Langendorf SKS-HS 24/28, Stahlmulde ca. 24m³, Liftachse | Per jaar: 2009, kilometerstand: 1.001 km, laadvermogen: 28.100 kg, volume: 24 m³, vering: lucht/lucht | € 11.900 | 
| Langendorf SKS-HS 24-30, 26m³ Stahl, Lift Alufelgen | Per jaar: 2014, brandstof: diesel, laadvermogen: 32.960 kg, vering: lucht/lucht, netto gewicht: 6.040 kg | € 11.800 | 
| Langendorf SKS-HS 24/28, Stahlmulde ca. 24m³, Liftachse | Per jaar: 2009, kilometerstand: 1.001 km, laadvermogen: 28.100 kg, volume: 24 m³, vering: lucht/lucht | € 11.900 | 
Belangrijkste specificaties van Langendorf SKS HS:
    Gegevens verzameld op basis van de advertentiedatabase op Autoline  
  Brandstof
          diesel
        Laadvermogen
          28.480 kg - 32.520 kg
        Volume
          24 m³ - 27 m³
        Vering
          lucht/lucht
        Netto gewicht
          5.540 kg - 6.680 kg
        Aantal assen
          3
        Hoogte koppelschotel
          1.300 mm - 1.350 mm
        Opbouw merk
          Langendorf
        Manier van lossen
          achterkant
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
      
    
        
        
        
        